OMLETA CU TELEMEA MARINATA IN CASA

mal
 Buna dimineata!
Nu-i asa ca va era dor de omleta?! Se prepara simplu si rapid, e foarte hranitoare si nici nu ingrasa :)
Din doua oua / cap de locuitor, ceva branza marinata si pastrata in camara si neaparat legume proaspete (eu am ales castravetii de data asta ) , puteti alcatui un mic dejun sanatos, asa cum am facut eu.
Insa , mai intai, ouale trebuie  spalate si dezinfectate ,neaparat!!!
Atunci cand le cumparati, inainte sa le puneti in frigider , spalati-le. Intai cu apa calduta si detergent de vase pus pe un burete special pentru oua . In mod normal ar trebui dezinfectate cu clorura de calciu, dar pot fi folosite cu succes pastilele de clor  care se gasesc si la marile magazine, dar si la farmacie. Daca nu dispuneti de pastile , macar spalati-le si clatiti-le  bine . Coaja oualor e purtatoare de salmonela. Cand spargem ouale, de cele mai multe ori , albusul se prelinge pe coaja...daca aceasta este infestata cu salmonela riscam o toxiinfectie de toata frumusetea.
Asadar, mare atentie :)!!!
Revenind la omleta.....
Mai intai am batut cu furculita  ouale  (pe care le-am verificat spargandu-le separat intr-un castronel , abia apoi le-am pus in farfurie) cu un praf de sare.
Apoi le-am turnat in tigaia incinsa, unsa cu putin ulei de la branza marinata.
Am procedat ca in cazul clatitelor...perpelind omleta pe ambele parti .
Din tigaie am scos-o direct pe farfurie....i-am adugat feliute de telemea marinata in casa
http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/2010/11/telemea-de-oi-marinata.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+DragosteaInBucate+%28dragostea+in+bucate%29
 si cateva rondele de castraveti. Am nins-o cu piper proaspat macinat.
Am servit-o cu paine prajita.


 Incercati !
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :