PLACINTA CU NUCA SI STRUGURI FARA SAMBURI

mal
 Asta toamna am facut aceasta placinta cu nuca  si struguri fara samburi , care e nemaipomenit de buna. Se face repede ...destul de repede , dar din cate imi amintesc eu , repede se si termina :))
Pentru aluatul fraged am folosit 250 g faina , 200g unt , 3 linguri de zahar, 3 galbenusuri, 2-3linguri de apa rece si o piscatura de sare.

 La aluat am omogenizat si framantat ingredientele pana a rezultat bila din imagine...
 ...apoi l-am intins cu mana unsa cu unt in forma de tarta (unsa si ea cu unt )  si l-am lasat sa se odihneasca la temperatura camerei cca 30 min.
 Boabele de struguri cca 250g le-am taiat in jumatati si le-am repartizat peste aluatul din forma.
Albusurile le-am batut spuma cu 6 linguri de zahar si le-am amestecat apoi cu 150g nuci macinate si amestec de condimente proaspat rasnite( scortisoara, cardamom, cuisoare...etc )
 Am turnat amestecul peste struguri, am ornat cu samburi intregi de nuca si boabe de strugure....apoi am dat placinta la cuptor pentru cca 35-40 min , la 180*.
 Aici proaspat scoasa din cuptor:
 Cand s-a mai stamparat putin am nins-o cu zahar praf vanilat...
 Am servit-o calduta ...
 ....si rece , ce-a mai ramas :)
 Incercati! :)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :