TORTURI


 mal
 Ieri am facut aceste torturi . M-am gandit sa le prezint pe toate odata, asa ca le-am pozat impreuna.:D
Tortul "Cars" e cel mai mare....are aproape 5kg. L-am facut pentru un baietel de 4 ani, Vladut, care e un scumpic la fel ca parintii si bunicii lui.
Are blat de cacao insiropat cu sirop de visine...prima crema e un delicios mousse de ciocolata , iar a doua crema e mousse de vanilie . In mousse-ul de vanilie am "ascuns" visine , multe visine. Exteriorul e din frisca cu ciocolata. Am pozat o margine drept marturie . :)


 Pe acesta l-am facut  pentru o frumoasa fata, Andreea.
I-a venit iubitul  italian in vizita . Se pare ca vizita se suprapune  cu ziua lui de nastere, asa ca a vrut sa-i faca o surpriza si l-a cadorisit cu acest tort.
Blatul este cu alune de padure imbibat cu caramel (dulce de leche facut in casa )...crema de ciocolata cu alune de padure macinate . Exteriorul din ciocolata si frisca cu ciocolata.
La acesta nu am sectiune :D Are aproape 3 kg.



 Pe acesta l-am facut pentru acasa. L-am lasat la final si pentru ca eram deja obosita nu l-am mai bibilit .
Blat de cioco ....mousse de amestec de fructe ...multe fructe (capsuni,mure, visine, zmeura, coacaze negre si rosii ) :D , iar deasupra jeleu de fructe de padure, turnat in viteza :)
E foarte bun , chiar daca aspectul e putin neingrijit.
La acesta am cele mai multe poze cu sectiunea .


 Si iarasi in formatie de cate trei :))

Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :