MARTISOARE ...IARASI MARTISOARE

mal
 Am marit "ferma" de melcisori, omidute ...ciupercute &CO.
Va mai arat cateva poze si va spun ca eu le-am incercat gustul. Sunt cei mai buni "viermi" pe care i-am mancat vreodata :))
Da, da ...i-am mancat ! Si chiar mi-au placut. :D
Daca n-ati aflat inca , va informez cu cea mai mare seriozitate ca martisoarele astea alea mele, cu formele lor ciudate , sunt de mancat:))
Sunt semi-fana "supravietuitorului" Bear....si....desi imi plac aventurile lui, cand se hranea tacticos cu cate un vierme sau alt tarator imi acopeream ochii sa nu-l vad. :))
Ma gandeam ca n-o sa fiu in stare sa mananc , chiar cu pretul vietii, viermii aceia "carnosi" cu care ne imbie el .Ei bine, acum pot spune ca am mancat si eu "un vierme" si nu mi-a fost sila de el :))
Stiti de ce ?!
Omidutele  si melcisorii si ciupercutele  astea ale mele au gust de ciocolata si diverse arome de fructe.







 :)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comentarii :

daca doriti sa comentati :