TORT CU MAC SI BEZEA

mal
 Imi plac foarte tare semintele de mac, in orice forma le-as intrebuinta. La dulciuri , mancaruri sau la aperitive, ma fascineaza in aceeasi masura.
Imi place cum se simte gustul intens de mac cand zdrobesc bobitele intre dinti.:D
Ca sa-mi satisfac poftele (dar si pentru ca ma plictiseam stand degeaba ) am inventat  zilele trecute acest tortulet inima cu crema de mac.
Blatul e unul simplu cu galbenusuri si apa minerala.
Crema e din mac, evident....pe care l-am fiert intreg in lapte cu zahar si unt. La final am ingrosat-o cu amidon si am parfumat-o cu rom.
Hainuta e din bezea (albus si zahar batute pe aburi ) "pepita" cu seminte de mac .
Acum ma delectez cu o felie langa o cafea mare , neagra :)
E bun-bun :D...cu gust intens de mac :)
O zi frumosa sa aveti ! :)


Tags: , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :