TORT PRINCESS WHITE

mal


Luni trebuie sa fac acest tort pentru o indragostita care vrea sa-i faca o surpriza iubitului ei.
Fata dorea ceva cu cocos si o  crema mai clasica.
Asa ca, i-am incropit acest tort pe care l-am numit "PRINCESS WHITE".
Evident , am facut unul de proba si pentru noi .:))
Are doua blaturi , unul  de vanilie si unul de cocos.
Prima crema este si cea care da numele tortului. Are la baza ness "Carte Noire" , oua , zahar caramelizat si unt.
A doua crema este de  ciocolata , unt si cocos.
 La insiropat am ales romul.
Pentru decor am ales banutii colorati de ciocolata cu perlute , fulgi de cocos... si perlute colorate mici , care se asorteaza cu cele de pe banuti :)
Are 2,5 kg :).
E foarte, foarte bun .:D :)



Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comentarii :

  1. Buna! Sa stii ca-mi place sa fac chestii din astea si chiar o sa fac si eu un tort de 14 februarie, doar ca la mine nu va fi asa special pt ca le fac cam des :D. Oricum, tortul vostru arata excelent! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo Iulica !
    Si eu fac torturi des, dar fiecare e special in felul lui :D
    Te mai astept in vizita :)

    RăspundețiȘtergere

daca doriti sa comentati :