FICATEL CU CEAPA ...OREZ CU KURKUMA & SALATA COKTAIL

mal


Duminica am gatit orez cu kurcuma si ficatel de pui in doua feluri.
V-am aratat deja cum am facut orezul si floricelele de kaizer cu ficatel aici:
http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/2011/03/flori-de-kaizer-cu-ficat-orez-cu-kurma.html

 Astazi va explic in viteza , deoarece ma asteapta o zi incarcata , cum am preparat ficatelul cu ceapa.
Intr-o tigaie am pus ulei (7-8 linguri ) la incins. Am tocat grosier doua cepe mari si le-am pus in ulei sa se friga (caleasca ).
Dupa cca 5-7  minute am adaugat ficatelul de pui (200g de persoana ) , bine spalat si scurs.
L-am lasat sa se patrunda impreuna cu ceapa cca 10-12 minute (la jumatatea intervalului l-am intors ).
Primul semn ca ficatul s-a patruns este culoarea (incepe sa se rumeneasca ) si disparitia sucului lasat de acesta in tigaie(in contact cu caldura ficatul elibereaza un soi de suc ).
Am oprit focul, apoi l-am sarat (eu am pus si vegeta, asa imi place mie  ) .
Pentru a obtine un ficat suculent si moale , acesta se gateste cu capac si nu se sareaza decat in momentul cand se opreste focul....in caz contrar se intareste si devine amar.

 Am montat  ficatelul cu ceapa pe farfurie impreuna cu orezul preparat cu kurkuma si abia apoi am adaugat si piperul proaspat rasnit.
Le-am servit cu salata de varza murata dulce-picanta ,  de fapt este o salata cocktail deoarece contine pe langa varza si feliute de castravete, morcov ras, ardei si gogonele .
Am  achizitionat-o din HU, gata preparata. Eu i-am mai adaugat doar paprika iute .

 Este o combinatie nemaipomenit de buna.
Dintre toate modurile in care gatesc ficatul, acesta cu ceapa imi place cel mai mult.....si neaparat cu garnitura de orez .

 Incercati ! :)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :