SUPA PICANTA DE FASOLE ROSIE CU PERLUTE DE PAINE

mal

In perioada postului apare foarte des intrebarea :ce sa mai gatesc astazi ? 
Mereu ne framanta ideea ca fara carne e greu sa gatesti, ca  o astfel de mancare nu este satioasa , sau chiar mai rau, unii isi inchipuie ca  fara carne mancarea nu are gust.
Toate grijile sunt absolut false, deoarece o mancare gatita cu dragoste si pasiune este  intotdeauna nemaipomenit de buna chiar daca folosim  pentru ea ingrediente putine si ieftine. :)
Supa care urmeaza sa v-o prezint astazi vine sa rastoarne toate teoriile vizavi de mancarea fara carne.
Desi am folosit ingrediente simple, la final ne-am bucurat de o minunatie de supa atat de gustoasa ,ca aproape "ne-am batut" pe ea :))
Ca s-o prepar am folosit urmatoarele ingrediente :
o conserva  mica de fasole rosie gata fiarta....2 fire de ceapa verde....1 morcov.... pastarnac, telina si patrunjel ... cateva tulpini de frunze de patrunjel si marar ( am un obicei "prost" in a colecta tulpinile de la verdeata, pe care le folosesc mai apoi in supe si ciorbe )....2 linguri de ulei....sare  (vegeta )  si piper .
Ceapa tocata  si morcovul taiat julien le-am pus la calit in ulei....pana au inceput sa sfaraie (morcovul isi lasa culoarea in ulei dand astfel "fata " supei "  )

 ....apoi am turnat peste  legume apa clocotita (aici depinde de cate portii faceti , maxim 500 ml apa pentru o portie, maxim !  )
Am adaugat si albitura taiata julien in oala. Am lasat legumele sa clocoteasca 5 minute, apoi am sarat  supa. (eu am pus si vegeta, voi puneti doar daca vreti  )

 Fasolea gata fiarta am spalat-o in cateva ape ( nu-mi place apa in care este conservata, ma "indispune" :)) consistenta ei  ), apoi am adaugat-o in oala.
Tot in acest moment am pus si cozile de verdeata tocate.
 Am mai lasat supa la fiert  cca 5 minute (se verifica daca sunt patrunse legumele ), apoi am oprit focul.
I-am adaugat putin piper proaspat rasnit si marar verde tocat.
NOTA :
Daca aveti apa deja clocotita , dureaza maxim 15 minute sa preparati aceasta supa, daca folositi apa rece - timpul de preparare  se dubleaza.
Ca sa va fie simplu, puneti apa la fiert mai intai. In timp ce voi curatati legumele, apa fierbe :).

Am servit supa de fasole rosie cu perlute de paine prajita  si pasta de paprika iute. Daca nu aveti perlute de paine puteti prepara crutoane in casa....
sau puteti sa folositi acele feliute sau cubulete de paine prajita  gata ambalate :).
 Incercati !
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :