SUPA PICANTA DE LINTE CU FULGI DE KAIZER

mal

 Sa tot fie 3 saptamani de cand am facut aceasta minunata supa de linte.
Stiu doar ca era inca zapada mare si un ger napraznic pe-afara...motiv destul de intemeiat sa-ti doresti o supa fierbinte si picanta care sa te incalzeasca. :))

Cu cateva ingrediente simple , cu foarte putina rabdare ,  cu dragoste si pasiune se pot face minuni.
Minuni de care nu te mai saturi, care te determina sa ceri portie dubla :)
O adevarat minune e si supa mea de linte....picanta,  hranitoare si atat de delicioasa.

Si aceasta supa intra in categoria "gata in cel mult jumatate de ora" cu conditia sa aveti ingredientele la indemana:).
Eu am folosit linte din conserva ....cateva feliute de kaizer .... putin ardei capia rosu .... ardei iute...o ceapa  medie   si radacinoase (morcov, telina, patrunjel, pastarnac ).

Kaizerul l-am taiat feliute si l-am prajit in oala in care urma sa fac supa pana s-a rumenit bine si s-a transformat in "fulgi ".
Apoi l-am scos pe un prosop de bucatarie si l-am pastrat la cald.


Am continuat cu legumele....mai intai in grasimea lasata de kaizer am calit cateva momente ceapa, ardeiul kapia si ardeiul iute (puneti numai daca  va place iute )....apoi am turnat peste ele apa clocotita.


 ..... si am adaugat si radacinoasele taiate dupa dorinta :)
Le-am lasat sa dea cateva clocote, pana s-au patruns "al dente" ...cca 10 minute , apoi am adaugat lintea din conserva si condimentele ( sare, piper si putin delikat ).

Dupa 2- 3 minute am oprit focul, deoarece supa era gata :)

In momentul servirii am adugat in farfurii "fulgii" de kaizer  prajit ( v-am spus la inceput cum se fac ) si bake rolls (din comert ) cu usturoi.
Aromele se potrivesc de minune :)
Supa,  foarte hranitoare , e usor picanta de la ardeiul iute....cu iz de afumatura de la kaizer .... cu gust de usturoi si paine prajita ....mmmm, e cea mai buna supa de linte pe care am mancat-o vreodata :)


  Incercati ! :)


Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :