TORT "CEAS" CU FRUCTE DE MARTIPAN

mal

Zilele trecute am facut tortulete din martipan " fara numar- fara numar" :))...pentru cativa prieteni si cunostinte.
Dupa ce l-au vazut pe cel etajat s-au convins definitiv :)) Le-am mai si  povestit despre noua mea pasiune - pasta de martipan- si ce se poate face cu ea si au fost curiosi sa guste si ei torturile mele cu martipan.
( Daca nu ati citit pana acum.... :)  de saptamana trecuta am inceput sa prepar in casa pasta de martipan pentru  decorat si imbracat torturile  )
Acum va arat tortul "CEAS" ornat cu "fructe de padure" ....din martipan pe care le-am facut tot eu :).
I-am zis "tort ceas" pentru ca  fiica-mea  a zis ca seamana cu un ceas :)).
De acest tortulet s-a bucurat Adina impreuna cu  prietenul ei Caius .
Este cu  blat de ciocolata si mousse de fructe de padure :) si cantareste cca 2 kg :)

Si cateva poze :)

 Va urma....
Tags: , , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :