TORT CU FLUTURI DE MARTIPAN

mal
 Saptamana trecuta , la sfarsit, am facut 5 torturi pentru unii dintre prietenii mei, curiosi sa guste torturile mele cu martipan.:)
Doar decorul  si consistenta le-a diferentiat putin.
Culorile cu care am lucrat au fost aceleasi  pentru toate , pentru ca mi-a fost mai simplu . Asa am reusit sa le termin mai repede si la timp.
La celelalte am folosit pentru decor  fructe, pe care le-am facut eu  din martipan .
Pe acesta l-am decorat cu fluturi.....simplu. :)
A  ajuns la un baiat simplu si dragut ca tortuletul :)- Mihai, care l-a impartit cu cativa prieteni ;)
Tortuletul  are blat de ciocolata si mousse de zmeura ...si cantareste cca 2 kg

Tags: , , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :