SALATA CALDA DE CARTOFI CU OUA DE PASTI SI LEURDA

mal
Si noua ne-au ramas oua vopsite pentru Pasti ( ce noutate :))))   ) . Desi m-am ferit sa vopsesc multe, ba am mai si dat din ele, tot m-am procopsit cu cateva.
Nu-mi place sa arunc mancare, de aceea am hotarat sa valorific cumva ouale.Am ales sa fac aceasta salata calda de cartofi , un fel de salata orientala imbunatatita.
E o salata pe care o prepar de obicei, nu foarte sofisticata.....singurul element nou fiind leurda de data aceasta.
Asadar am fiert  in coaja 3 cartofi  pe cap de membru de familie . Am curatat 4 oua de coaja si le-am taiat rondele.
Leurda, o mana sanatoasa , am taiat-o fideluta si am amestecat-o cu ulei de masline , sare si otet. Peste leurda am taiat felii 5-6 ridichi maricele si le-am amestecat impreuna.
Cartofii  i-am decojit cat inca erau fierbinti, i-am taiat rondele si i-am adaugat peste leurda si ridichi. Am pus si rondele de ou, am amestecat putin ingredintele, apoi am acoperit salata pret de 5 minute pana s-au combinat putin aromele.
Am servit-o ca atare .


 Incercati!
E simplu de facut, pe tot parcursul anului ;). Leurda se poate inlocui cu frunze de ceapa verde sau cu rondele de ceapa rosie :).
Tags: , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :