TORT "BRADATEL"

mal

Cred ca v-am mai spus asta, dar o repet acum pentru cei care n-au citit si nu stiu ....in sezonul de vara lucrez impreuna cu familia  la Tabara Crestina Bradatel.
Avem o intreaga echipa alaturi de noi  acolo. De la director pana la paznic, fiecare are  rolul sau bine stabilit....
Sigur intelegeti care e "job-ul " meu in aceasta echipa . Eu sunt cea care se ocupa ca stomacul fiecarui oaspete care ne calca pragul  sa fie fericit pe toata perioada sederii in tabara :)).
Ma gandesc evident si la cei din echipa, la care tin ca ca copiii mei .
 Ieri, pentru ca  se apropie cu pasi repezi, echipa de PR si directorul   taberei au prezentat proiectele  pentru  sezonul din aceasta vara.
Eu (impreuna cu ai mei ) ne-am ocupat de "comfortul" oaspetilor, doar nu era sa-i lasam sa plece flamanzi de la prezentare :).
Am incropit un mic bufet cu bunatati facute in casa ...printre care si acest tort cu tematica.( v-am aratat cateva dintre decoratiuni inca de saptamana trecuta )
Si care alta mai potrivita decat locatia taberei in sine...
Oaspetii nostrii au recunoscut in imaginea tortului, muntele  cu piscurile sale ( Papusa, Retezat, Peleaga ).... Raul Mare, care  curge in apropierea imediata a taberei, dar si un mic crampei din minunatul loc in care Domnul a asezat Bradatelul.
Au fost incantati sa manance bucatele din munte  :) si s-au simtit mai aproape de Bradatel gustand tortul cu iz de fragute.
Pentru mine a fost a adevarat incantare sa pregatesc tortul , dar si sa-l servesc pe bucatele fiecarul oaspete venit sa asiste  la minunata prezentare de ieri.
Tortul in sine a avut peste 7 kg.
Nu cred ca mai are rost sa va spun ca s-a mancat pana la ultima felie....sau are ?! :D
Iata si cateva poze cu tortul  :










 Daca sunteti curiosi vizitati site-ul taberei :
http://www.bradatel.ro/
va asigur ca merita :)
Tags: , , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :