TORT DE BRANZA CU BISCUITI SI FRUCTE

mal

Profit de pauza "de cuptor" (il las sa respire putin ) sa va arat un tort de branza  si fructe cu blat de biscuiti facut la rece(adica fara coacere).
 E foarte simplu de preparat si se poate face pe etape, fapt care va usureaza munca.
M-am gandit ca ar fi si o alternativa buna la pasca coapta cu branza ...in caz ca stati rau cu timpul :).(sau nu aveti posibilitatea sa coaceti .:)
 Netul si revistele sunt  pline de retete de acest fel. Cu toate acestea a mea e putin diferita.:)
In primul rand pentru ca e facuta de mine :)) si in al doilea rand , pentru ca n-am facut-o dupa o reteta anume  , ci "am bolmojit-o" dupa cum m-a taiat capul pe mine.:D
Sa va arat : 
Biscuitii ,cca 400g ( eu am folosit din cei facuti de mine , dar puteti folosi de cumparat - "petit beurre") i-am macinat cu robotul, apoi i-am amestecat cu cca 120 g de unt la temperatura camerei si cu esenta de vanilie (dupa gust ) . Am obtinut un "aluat" destul de legat ( daca nu se leaga aluatul , adaugati putin lapte rece ) , pe care l-am asezat prin presare pe fundul unei tavi  cu pereti detasabili (de tort ).
Pentru "crema" de branza:
am pus la hidratat o lingura cu varf de gelatina cu 50 ml apa.
am mixat 250 ml frisca lichida (de smantana ) si  350 ml iaurt cu 5 linguri de zahar+ 2 plicuri zahar vanilat  pana am obtinut un amestec pufos , apoi am adaugat 500g branza dulce de vaci (de buna calitate !!! ) si am mixat-o impreuna cu frisca si iaurtul.( aici trebuie sa gustati, daca vreti mai dulce, mai puneti zahar )....
am topit gelatina si am incorcopat-o in amestecul de branza....
In aceasta faza am turnat compozitia de branza peste biscuiti si am dat tava la frigider pentru 2 ore.
Dupa doua ore am acoperit partea de sus cu coacaze negre si rosii - congelate....(eu am folosit cca 600 g ) , am preparat un jeleu dintr-un plic de tort gelee rosu (indicatiile sunt pe plic ) si l-am turnat peste coacaze.
Am pus tortul  inapoi in frigider pana  a doua zi ( pt ca era deja seara ).
Inainte de servire, am indepartat cu grija inelul  detasabil si am mutat  tortul  pe platou .
L-am ornat cu cateva bobite de coacaze :) .



 La servire am "picurat" (din plin ) :D peste fructe sirop de coacaze negre :)
E delicios, racoros si "da extrem de bine " pe masa :)


 Incercati! ;)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comentarii :

daca doriti sa comentati :