CIORBITA DE LEURDA SI SALATA ICEBERG CU IAURT

mal

Ciorbele de primavara , pline de verdeturi sunt preferatele mele.
Le gatesc in diverse combinatii si nu ma satur niciodata  de ele. Mereu am impresia ca primavara dureaza prea putin si odata plecata imi fura placerea de a ma infrupta din minunile daruite de pamant in aceasta perioada.
De aceea profit la maxim de ele.
Vedeta acestei ciorbe este tot leurda, insa de data aceasta in combinatie cu salata iceberg si frunze de ceapa verde.
Iata cat de simplu se prepara :
Toate verdeturile  ( nu va zgarciti....puneti macar 500 g de frunze la o oala de 2 L)se taie fideluta si se calesc in 2-3 linguri de ulei pana se inmoaie putin.
Peste verdeturi se toarna apa clocotita. Se sareaza si se lasa sa fiarba cca 10 minute (sau pana se patrund frunzele ).
La final , dupa ce se stinge focul se adauga iaurtul ...cca 300 ml  sau dupa gust . (puteti inlocui cu smantana )
Ciorbita se serveste   garnisita cu perlute de paine prajita (sau  crutoane) si cu  ou fiert. ( eu am facut-o dupa Pasti, asa ca am folosit ouale ramase )



 Incercati !
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :