AN NOU BINECUVANTAT & LA MULTI ANI 2012 !!!

mal

Bine v-am regasit sanatosi si fericiti , proaspat intrati in anul 2012 si cu chef de munca ;) !(sau nu ?! :D )
N-am mai scris pe blog de aproape 2 luni (motivele sunt reale, multiple si obiective ) , insa va asigur ca nu v-am uitat si m-am gandit mereu la voi, dragii mei cititori .
Dovada vie ca nici voi nu m-ati uitat sunt zecile de vizite contorizate cu strictete in catastifele electronice ale blogului meu. Ma bucur enorm sa vad ca inca va inspirati din retetele mele :).
Recordul absolut al vizitelor a fost inregistrat in luna decembrie 2011 , cand voi, dragilor, ati rasfoit peste 30.000 de pagini ale blogului cautand retete pentru aperitive, dulciuri, cozonaci fara framantare  si multe altele :).
Sper din suflet ca v-au iesit  retetele si ati reusit sa va fericiti familiile cu bunatati de la/pe  " dragostea in bucate " :)
Multumesc din suflet ca ati ales sa preparati retetele mele, ca ma cititi in continuare (in ciuda faptului ca n-am mai postat de atat vreme ) .
Multumesc de asemenea pentru comentarii, incurajari si critici. Nimeni nu e perfect , insa eu ma straduiesc sa fiu cat mai aproape de adevar :), atat spre binele meu , cat si al vostru :).
Va doresc sa aveti parte de binecuvantari si numai bucurii in acest nou an ! Sa va dea Dumnezeu sanatate si prosperitate si sa va implineasca toate planurile !

Acum...
atata  cat timpul o sa-mi permita o sa incerc sa postez noi retete.
Din pacate ambele aparate foto m-am lasat balta si pana in momentul de fata n-am reusit sa achizitionez un altul cu care sa fac poze preparatelor.
Ma mai folosesc de unul dintre ele , insa e atat de stricat incat abia reusesc sa fac niste amarate de poze :(.
De aceea am sa va rog sa scuzati calitatea fotografiilor ce vor insotii postarile viitoare.
Tot din lipsa de aparat , probabil voi posta si retete fara poze .
Astazi ma opresc cu aceasta postare aici. Am atasat si pozele torturilor facute pe comanda de Revelion, insa retetele am sa le postez inspre seara sau maine .
Pana una alta :
LA MULTI ANI 2012....!!!
LA MULTI ANI TUTUROR CITITORILOR BLOGULUI "DRAGOSTEA IN BUCATE" !
GOD BLESS YOU ALL !!! :)

Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comentarii :

daca doriti sa comentati :