MARTISOARE DIN SUGUS -2012

mal
 De ieri mi-am propus sa ma apuc de confectionarea martisoarelor comestibile din sugus  editia 2012 :).
Starea mea n-a fost una prea grozava ieri, asa ca doar spre seara am apucat sa fac cateva.
De pozat le-am pozat acum, dimineata, pe o ceata si-o lumina mai mult "confuza " :)))))))...asa ca pozele nu sunt cele mai reusite.
In plus , culorile din acest an ale caramelelor sugus sunt cam sterse...insa n-am sa le modific adaugandu-le colorant .
 Asta, acum, pe moment :)...daca ma razgandesc, va anunt :)





Ganditi-va ce castigati sunteti  confectionand si daruind aceste martisoare comestibile.
Copiii vor fi incantati sa se delecteze cu gustul lor fructat si textura de caramele :).
Share on Google Plus

Despre: Adriana Lucia Mara - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

5 comentarii :

  1. Sint super dulci si la propiu si la figurat.O idee ingenioasa.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase!... Al doilea blog cu martisoare dulci pe care il vad in seara aceasta!...Poate incerc si eu cateva!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai cat sunt de frumoase si dragalase!

    RăspundețiȘtergere
  4. merci fetelor!!!...incercati si voi :)! :)

    RăspundețiȘtergere

daca doriti sa comentati :