PINK & LILA VELVET MUFFINS

mal

De Dragobete am facut aceste muffins...PINK & LILA VELVET .
Le-am "pus gand rau" inca de anul trecut , cand am facut tortul RED VELVET ,  insa n-a fost vreme pentru ele.
Si de data aceasta mi-a fost dificil sa le fac, deoarece am fost tare prinsa cu martisoarele si filmarile .  In plus am avut si comenzile pentru torturi .
Insa mi-am dorit o surpriza  inedita pentru iubi , asa ca,  am trecut peste toata oboseala. :)
Initial am vrut sa postez  si reteta acestor bunaciuni, ulterior insa mi-am schimbat planurile :). O s-o trec la retetele de patrimoniu, adica doar pentru mine si familie.
Fac precizarea  ca e o reteta de muffins personala, nepublicata inca. Singurul lucu imprumutat de la parintii tortului "RED VELVET"  (americanii )este denumirea .
Cu siguranta voi  mai face si altele , chiar si torturi, dupa  acelasi concept si tot dupa reteta personalizata,  insa voi schimba culoarea blatului ( am in plan verde , albastru , purple si multe altele :)  ) sa vedem ce-o sa iasa :).


 In dimineata de Dragobete iubi s-a delectat cu "chestiuta asta inimoasa" PINK VELVET :), pe care i-am adus-o alaturi de un pahar cu lapte :)...


 ... iar mie mi-am facut o cafea mare pe care am acompaniat-o cu minunatul LILA VELVET :)



Mai jos sunt pozele cu sectiunea celor doua "catifelate".... nebunii colorate, cremoase, dulci , usoare si inedite :).
Nebunii  pe care m-am incumetat sa le fac si sincer mi-a fost tare drag ! :))



Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comentarii :

daca doriti sa comentati :