TORT LA BORCAN

mal


Am vorbit cu o  viitoare miresuca despre tortul acesta la borcan. ;)
Imi spunea ca si-ar dori pentru nunta ei ceva de genul  :). Nu spun mai multe detalii ca sa nu-i stric surpriza. :)

Astazi am facut cateva torturi si mi-au ramas "materiale".  Le-am transformat in diverse deserturi , insa am dorit sa fac neaparat si acest tort la borcan:).
Contine blat vanilat, jeleu de afine, frisca si  mousse de afine in staturi suprapuse :).
Mi-a placut mult ce-a iesit, chiar daca am folosit un borcan ramas de la o dulceata :D....data viitoare am sa ma dotez cu borcane mai speciale.
In fond ideea si startul conteaza ;). Odata  pusa in practica, nu-mi va fi deloc greu sa repet isprava :).

Cateva poze cu tortul la borcan :)



Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :