DULCEATA DE CEAPA ROSIE CU AROMA DE ZMEURA

mal




Suna ciudat, stiu, dar chiar se face dulceata de ceapa. :)
Au descoperit asta altii, cu mult inaintea mea / a noastra :).

Eu imi adaptez reteta in functie de nevoi. De data asta am facut la repezeala o dulceata de ceapa rosie  pentru ca imi trebuia neapara la o placinta.( urmeaza reteta ! )
De aceea nici prezentarea din poze nu e cea mai profi, dar o sa vina si vremea ei ;).

Cum se face ?!
Simplu !
Feliati pestisori doua cepe rosii (mai mari ).
Le puneti la calit intr-o tigaie cu cateva linguri de ulei ( cca 5 )  si o piscatura de sare.
Amestecati ceapa din cand in cand in timpul calirii. Cand e patrunsa pe jumatate si incepe sa-si schimbe culoarea( maroniu ) adaugati  100 ml otet balsamic . Eu am folosit balsamic de zmeura.
Puneti si 2 linguri de zahar ( brun ) pentru balans.
Lasati pe foc mititel sa bolboroseasca pana scade otetul .  Daca arata ca in poza, e ok.

Folositi alaturi de ce va vine in minte ( carne/ branzeturi/ legume...etc ;)   )






Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comentarii :

daca doriti sa comentati :