TOCANITA DIN MARUNTAIE DE RATA CU PERLE DE COUSCOUS

mal


Din ciclul " avem o rata, cum procedam ?! "....astazi va prezint : TOCANITA DIN MARUNTAIE DE RATA CU PERLE DE COUSCOUS.
V-am aratat zilele trecute cateva preparate simple din/cu  carne de rata.
 Mi-am propus se" testez" o rata de 2,5 kg...s-o vad de ce e in stare, ce poate oferi. :)
Nu e prima data cand gatesc rata, e prima data cand am impartit-o in bucati din care am pregatit diverse feluri....demonstrative :D.

Cand am desfacut rata , am constatat ca are intr-o pungulita atasate si maruntaiele( fara ficat :D  ).
 M-am bucurat enorm pentru ca-mi place la nebunie tocanita de maruntaie. E o meteahna veche, din copilarie...cand mama ne facea tocanita din maruntaiele tuturor orataniilor sacrificate. :)
Asadar, le-am curatat si spalat bine...le-am taiat bucatele...am mai adaugat si partea superioara de la aripi + ceva bucatele de carne si  de piele cu grasime ( ca sa nu mai pun ulei ) si le-am pus in tigaie .
Dupa ce s-a evaporat sucul lasat de carne, am mai adaugat putina supa, ca se se patrunda bine ( dupa cum stiti, ranza se patrunde mai greu ;)  ). Am imbunatatit-o cu doua cepe mari taiate si o jumatate de ardei rosu gras, taiat si el bucatele.
I-am mai adaugat doar sare si piper dupa gust.

Ca garnitura am ales  perlele de couscous  preparat cam asa :



 Intr-o oala am pus 200g perle de couscous peste care am adaugat supa clocotita  de rata si putina sare.
Am fiert couscousul 10 minute, apoi l-am lasat in supa sa se mai hidrateze.
L-am strecurat inainte sa-l pun in farfurie.



Ca sa alunece  mai bine am facut si o SALATA COLORATA CU APIO
http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.ro/2013/02/salata-colorata-cu-apio.html



Mai urmeaza...stati aproape !
Tags: , , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :