PRAJITURA NEGRU IN CAMASA ALBA

mal


Cu NEGRU IN CAMASA ALBA  am facut cunostinta de mult, pe vremea cand eram copil....  si m-am indragostit iremediabil. :D
Cand mi-e dor de mama si de copilaria mea modesta fac aceasta prajitura  modesta  si ea , dar buna ...ca o copilarie senina :).

Azi ...s-a intamplat :D... si iata fapta :) :




BLATUL :
 se mixeaza 4 galbenusuri impreuna cu 150 g unt la temperatura camerei...se adauga 200g zahar topit in 200 ml lapte....3 linguri de cacao, 300 g faina si un praf de copt sau o lingurita rasa  de bicarbonat.
Pentru o aroma mai intensa eu mai pun din cand in cand si doua linguri rase de ness . Azi am pus ;).
Se omogenizeaza ingredientele apoi se coace blatul in tava cu hartie de copt, la 180* cca 25-30 mim. ( sau faceti testul cu betisorul )

Cand se raceste ,  acoperiti blatul cu :

GLAZURA DE BEZEA:
4 albusuri se mixeaza usor  cu 12 linguri zahar praf vanilat, apoi se transfera pe baie de aburi si se continua mixarea pana cand glazura devine lucioasa si tare.

ASAMBLAREA :
glzura de bezea se toarna peste blatul de cacao, se finiseaza si apoi se pune prajitura la frigider.

Se acopera cu:
GLAZURA DE CIOCOLATA :
100g ciocolata ( minim 52 % cacao )
50 g unt
5 linguri de lapte
se topesc impreuna pe baie de aburi pana se omogenizeaza. se lasa la racit,  apoi se toarna usor  peste glazura de bezea .




FITI BINECUVANTATI ! :)
Tags: , , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :