BUDINCA DIN PAINE CU PRUNE USCATE

mal



Am facut budinca din paine...de fapt am facut doua budinci . :)
Una v-am aratat-o ieri , impreuna cu modul de preparare.

Pe  aceasta  -BUDINCA DIN PAINE CU PRUNE USCATE , o puteti vedea astazi.
 Se prepara la fel ca cealalta  :
http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.ro/2013/10/budinca-din-paine-cu-dulceata-de-gutui.html


Pentru BUDINCA DIN PAINE CU PRUNE USCATE am folosit prune uscate ( 200g ) si duo cioco - crema de ciocolata (3 linguri ) in loc de dulceata.
Am adaugat esenta de rom drept aroma ... in rest, am procedat identic si la fel :) .



Indiferent cu ce veti alege sa faceti aceasta budinca, va asigur ca e nemaipomenit de gustoasa :)



Puteti s-o serviti alaturi de inghetata daca aveti si daca va place :)



Mie mi-a placut foarte mult cu cafea in aceasta dimineata :)

FITI BINECUVANTATI ! :)
Tags: , , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :