BRIOSE PUFOASE

mal





Astazi sunt generoasa si va invat sa faceti cele mai simple  si pufoase briose.
Unde mai puneti ca va dezvalui  si doua retete intr-o postare  :))

Am ales sa fac ceva simplu pentru ca de fapt am vrut sa probez noile hartiute suport de care mi-e tare drag.
Le-am gasit saptamana trecuta, cu totul intamplator, intr-un loc in care nu ma asteptam  :D.

Muffins am tot facut, de aluaturi dospite n-am avut chef...asa ca am ales sa fac BRIOSE. ;)

Iata putinele ingrediente necesare :

-pentru cele "blonde"

250g faina 000
150g zahar
75 g unt
250 ml lapte
1 lingurita bicarbonat
o "piscatura" de sare
coaja rasa de la o portocala
 100g stafide (facultativ )


-pentru cele "brune"

250g faina 000
150g zahar
75 g unt
250 ml lapte
1 lingurita bicarbonat
o "piscatura" de sare
30 g cacao
10g ness
1 ou
cateva alune si stafide in ciocolata ( facultativ )


Intr-un castron amestecati ingredientele uscate : faina/ zaharul/ sarea/ bicarbonatul/ , respectiv cacaua si nessul pentru varianta a doua.
 Adaugati aromele...coaja de portocala in cazul acesta si stafidele daca doriti ( merge si fara )
Intr-un alt vas topiti untul, adaugati laptele , respectiv oul pentru varianta a doua si amestecati .

Turnati ingredientele lichide, peste cele uscate si amestecati usor pana la incorporarea totala.
Puneti aluatul obtinut in formele de hartie (pot sa fie si de muffins clasice ) .
Eu am pus in fiecare si cateva stafide  si alune in ciocolata , insa iarasi nu e obligatoriu  :).

Din prima compozitie mie mi-au iesit 10 briose.
Din cea de-a doua, 12 . :)

 Coaceti cca 25-30 de minute la 180*...cuptorul incalzit dinainte ;).


Daca doriti le puteti face frosting din unt sau frisca sau crema de branza ...

Eu le-am lasat de data acesta simple.
Le-am servit alaturi de un desert duo mousse si cafea & cafea cu lapte.





FITI BINECUVANTATI ! :)
Tags: , , , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

8 comentarii :

daca doriti sa comentati :