TERINA DE LEGUME

mal




Nu-i asa ca va este drag de ea ?!
Iti vine s-o mananci din priviri, nu alta. Unde mai pui ca-i sanatoasa si gustoasa, slab calorica, dar hranitoare in acelasi timp.
E plina de virtuti.
Aceasta minunata TERINA DE LEGUME poate sa va ajute sa-i determinati pe copilasii vostri sa accepte mai multe legume pe farfurie.
 Aratand ca un tablou, cu greu o poti refuza. In plus , cu fiecare muscatura , descoperi texturi si gusturi noi

Ii sta mai mult decat bine alaturi de alte aperitive, fiind atat de colorata inveseleste orice masa.
E perfecta daca tineti o dieta...

In fine, se prepara usor, e ieftina...se poate pastra si 3 zile la frigider.
N-are importanta daca o mananci la MD, ca gustare, ca garnitura sau ca masa de sine statatoare- la cina , pentru ca oricand ai alege sa ti-o pui in farfurie, te vei bucura de gustul sau nemaipomenit.

Eu am facut-o astfel :

1-2 cartofi ( medii ) fierti
2 morcovi ( medii ) fierti
1 sfecla rosie ( medie ) -din borcan -facuta salata
o mana de mazare fiarta
o mana de boabe de porumb fiert -din conserva
2 castraveti murati
1 ardei capia copt - din borcan
2 linguri de gelatina inmuiata si dizolvata in 500 ml supa in care am fiert legumele ( cartofii si morcovii )
100 ml smantana ( poate sa fie dulce sau fermentata )
condimente dupa gust ....sare, piper, curry

Am taiat legumele grosier .
Gelatina am dizolvat-o in supa calda.....apoi am omogenizat supa impreuna cu smantana si condimentele.
Am tapetat cu folie transparenta o tava de chec...am distribuit legumele in tava.
Deasupra am turnat amestecul de supa cu gelatina si smantana.

Am acoperit tava cu folie si am pus-o la frigider pana a doua zi.

Terina mea a avut rol de garnitura/ muratura.....alaturi de copanele pane.
De aceea am insistat pe muraturi.

Voi insa, daca doriti s-o faceti, puteti adauga si alte legume fierte  : telina , conopida, broccoli, napi, fasole verde ...poate chiar dovleac sau cartofi dulci.
La fel , puteti elimina anumite legume care nu va plac ....sau smantana....sau o puteti inlocui cu iaurt.
Daca o vreti mai consistenta, puteti folosi supa de carne.
Pentru copilasi puteti adauga ou fiert.

Aveti libertatea s-o adaptati gustului si nevoilor voastre.
Pentru ca oricum ati alege s-o faceti  o sa fie buna, va asigur ;).




FITI BINECUVANTATI ! :)

Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :