MERE IN CARAMEL DE PORTOCALE

mal



Merele in caramel de portocale sunt o varianta dulce de salata, daca vreti :).
Mie imi plac mult preparatele din fructe in compania fripturilor mai ales.
 Fie ca sunt facute compot, sos... sau caramelizate ca acestea, merele raman in top deoarece rar se intampla sa nu am cosul plin.

Cum am facut aceste mere in caramel de portocale?!
Simplu!
Va explic avand in vedere ca am preparat 4 portii ;).

Am curatat 2 mere de persoana , le-am taiat sferturi si le-am scos semintele.
Am stors o portocala de persoana si am colectat sucul.
O portocala ( bine spalata) am taiat-o feliute ...

Intr-o tigaie am pus sa se arda 4 linguri de zahar, pe care l-am stins ( cand a fost lava maro ) cu zeama de la portocale.
Am adaugat merele si o nuca mare de unt.


Le-am perpelit maxim 5 minute , intorcandu-le pe toate partile astfel ca la final au fost acoperite bine de sos si patrunse "al dente" .
Inainte sa opresc focul am pus sare de mare cam un sfert de lingurita  si portocala taiata felii.
Le-am mai amestecat putin, apoi am oprit focul.
Am acoperit vasul ca sa dau posibilitatea aromelor sa  se intrepatrunda.

Cand le-am adus la masa le-am pudrat cu scortisoara .



Mai jos am pus o poza cu prepatele care au fost companie pentru merele mele in carmel de portocale :)
CARTOFI DUCHESSE http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.ro/2014/03/cartofi-duchesse.html
si PIEPT DE PUI MARINAT IN IAURT SI CURRY ( urmeaza, in curand  pe blog )



FITI BINECUVANTATI !

Tags: , , , , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :