TORT 8 MARTIE...by Adriana





mal


8 Martie 2010 :)...sarbatoare mare :)
Aproape :D 40 de ani de cand sunt femeie :))...si aproape 18 ani de cand sunt mama:)
Dilema e: ce sa sarbatoresc mai intai...mai abitir ?!:) Femeia sau mama care sunt ?! :))

Tare nehotarata sunt:))...
Viata mea... dat fiind faptul ca sunt o fire vesela si optimista, cu un caracter puternic, cu un suflet plin de credinta ,cu o inima plina de speranta...cu fata mereu zambitoare...imbracata in blugi si cu saculetul in spate :))...viata mea e o continua sarbatoare:))
Si atunci revine intrebarea :ce sa (mai) sarbatoresc ?!Cum sa sarbatoresc in asa fel incat sa impac si mama si femeia(sau invers)?! :D Eu cred ca cei care au hotarat ca data de 8 sa fie ziua femei/mamei , inadins au ales aceasta cifra:))...ca sa aibe nehotaratele ca mine cate un cerculet(inelus) al cifrei pentru fiecare stare...unu pentru femeie , celalalt pentru mama:)).
Nu ma intrebati cum isi impart cifra cele care nu sunt mame:D (ca femei sunt toate :) )...e treaba lor:))...eu am depasit de muuult stadiul acesta :D:)).

Gata, nu mai pierd vremea cautand explicatii! :) Solutia salvatoare a venit chiar din bucataria mea! :)
Inventiva cum sunt am facut cate un tort pentru fiecare...unul pentru femeie, unul pentru mama:))...si ca sa satisfac si egoul celor care au ales cifra 8 ca data le-am lipit intre ele:)).
A rezultat o minunatie de "tortopt(os)" pe care l-am imbracat festiv in o tona de ciocolata si l-am decorat cu floricele de primavara facute tot de manuta mea.
Cremele le-am facut pentru fiecare tort in parte :unuia i-am facut mousse de menta& grenadine (in straturi), celuilalt i-am facut mousse de cafea &cocos.
Ce-a iesit?! Mmmmmamaaaaa !!! :))))
Sa tot sarbatoresti! :)) Pe cine mai intai?... Nu mai conteaza :))...cu asa tort pe masa! :D :)
Tags: , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :