"Baba mea" e la fel ca SANTA LUCIA :))...by Adriana







mal
Nici nu mai stiu daca martie e luna de primavara sau de iarna :D...calendaristic e primavara, faptic e atat de "iarna" inca :)
Nu ca nu mi-ar placea :D...zic si eu, asa, ca sa fiu in asentimentul frigurosilor (se stiu ei ).
Ieri dimineata a nins ca-n povesti:D...si...desi aveam ochii carpiti de somn, nu mi-i puteam lua de la fereastra.:)
Tot ieri a fost "baba" mea...aceeasi de cand ma stiu(6 martie) :)). Imi tot doream eu cu voce tare sa ninga si sa fie soare de "baba" mea, insa am fost privita cu scepticism :))...Cum sa ninga si sa fie soare in acelasi timp?! Nu se poate !!!
Ei bine, s-a putut ! :)) Ieri, "baba-mea" a tras cateva reprize bune de ninsoare...dar pe un soare de-ti venea sa-l pupi:)).
Cu mainile lipicioase de creme si ciocolata (am prestat cateva torturi ieri ), ma zgaiam la geam copilareste :"asta-i baba meaaa!"
...Si pentru ca mi-a bucurat sufletul si ochii, ii dedic "babei" mele o felie de tort ST LUCIA :)
ST LUCIA este un tort pe care l-am creat in 26 februarie 2010 in cinstea iernii care dadea semne ca vrea sa plece, in semn de recunostinta pentru zapada cernuta :)
ST LUCIA e la fel ca "baba" mea : soare si zapada in aceeasi inghititura:))...cu aroma de cafea, cu crema de caramel si imbracat in frisca alba...ca zapada...mmm o adevarata incantare a simturilor :))
Tags: , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :