MINI SNITEL DE PUI SI CHIFTELUTE CU SALATA MEXICANA SI PAINE DE CASA



mal
pentru minisnitele pieptul de pui se taie pe lat in bucatele mici...se pudreaza cu vegeta si piper...se da prin faina si ou si se prajeste in baie de ulei.
chiftelele sunt din carne de porc amestecata cu condimente(boia, piper, usturoi pisat) sarate dupa gust. am folosit ou crud si pesmet sa leg compozitia...le-am prajit in ulei.
amestecul mexican l-am fiert 10  minute in apa clocotita cu sare...cand s-a racit am adaugat maioneza, mustar, pasta de ardei iute , piper, sare... am amestecat toate ingredientele si salata a fost gata.:)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :