PASTRAV CU LEGUME SI MAMALIGUTA & SOS DE USTUROI

mal

:)  Acesta este praparatul care a luat 10 la examenul de bucatari proba practica :)...si examenul scris l-am trecut tot cu 10 :)...
rezulta ca sunt bucatar de nota 10 :))/!?!  ...cel putin asa scrie in diploma.:)
Sunt mandra de realizarile mele si desi doar anul trecut m-am incumetat sa-mi iau diploma, gatesc  deja de 30 de ani batuti pe muchie :)).
Sigur, sunt un bucatar atipic...autodidacta, dar deschisa catre nou. Incalc "flagrant" regulile scrise (dar in sensul bun!!! ) , bucataresc in felul meu...inventez retete ad-hoc.
Practic ma joc cu mancarea....cu ingredientele. Singura mea dorinta este sa vad satisfactie pe fetele celor care gusta din preparatele mele...Si pentru ca pun pasiune si dragoste in tot ceea ce fac am ocazia sa vad doar fete zambitoare.:)
Hai sa povestim un pic si despre pastravul de pe platou ca pare a se plictisi :))
L-am cumparat viu :D (Doamne, mila mi-a fost de el:(... nu pot sa descriu felul in care a sfarsit efectiv:(... asa ca ma limitez sa explic cum l-am preparat)
Dupa eviscerare l-am sarat putin in  interior, i-am pus in burtica niste patrunjel si doua felii de lamaie, l-am dat printr-un amestec de faina de malai, faina de grau si sare de mare ... si l-am prajit in ulei incins cate 3 minute pe fiecare parte... atat!
Legumele le-am sotat in unt 7-8 minute.
Mamaliga am executat-o rapid  (o sa pun candva si o reteta de mamaliga, desi cam toata lumea stie sa  o faca ) si am pus-o la racit intr-o tava .
Sosul de usturoi l-am facut dupa modelul maionezei....usturoi,  zeama de lamaie, ulei pe rand si multe cerculete :))...
 la final am scos miezul unei lamai si l-am montat in "barcuta" rezultata... catarg i-am pus un fir de patrunjel...
si ca sa intaresc tema "marii" am taiat mamaliga stelute (de mare) :)).
Daca salata era albastra :D sigur marea era completa. :))
In fine, comisia de examen a fost incantata de preparat drept pentru care m-au gratulat dupa cum va spuneam.:)

Reteta a fost preparata la 10 Octombrie 2009... by Adriana Lucia  :)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :