TORT INIMA DE MANGO...by Adriana

mal
Am creat acest tort cu ocazia aniversarii noastre :). N-am vrut sa fie pompos , ci doar  bun  :)...Si este !
Cu o tona de mango si frisca ...mmmm , irezistibil :D :))
Blatul l-am facut din 3 oua+ 2 linguri apa minerala; 5 linguri zahar, 5 linguri faina.L-am copt in forma de inima care nu este foarte mare, la final copt fiind , blatul are cca 300g.
Am inmuiat 10 grame de gelatina in 70ml apa, apoi am dizolvat-o . Frisca (500ml) am batut-o bine cu 5 linguri de zahar, iar la final i-am adaugat 2 linguri din gelatina  dizolvata si cubulete de mango . Cu aceasta "crema" am umplut blatul pe care l-am insiropat cu zeama de la compotul de mango din care am facut jeleul .
Pentru jeleu am mixat fructul de mango din compot cu 2 linguri de zahar si zeama ramasa pana a rezultat un piure, apoi am adaugat restul de gelatina .
Am tapetat tava inima cu folie de plastic, am pus piureul in ea si l-am dat la frigider 5 minute ca sa se intaresca, apoi l-am montat pe tort.
Peste jeleu am aranjat in forma de evantai-fluture felii de mango...si o glazura transparenta preparata conform indicatiilor de pe plic. La final am imbracat tortul in cateva linguri de frisca furate inainte sa pun mango pentru crema.:))
Si acum INGREDIENTELE :
3 oua, 14 linguri de zahar (5 blat+5 frisca+2 jeleu mango+2glazura), 5 linguri faina, frisca 500 ml (eu am folosit frisca din smantana), 1 compot de mango(mic) 1 fruct de mango copt , 1 plic gelatina, 1 plic glazura transparenta, apa cca 250 ml.

E foarte bun a doua zi :)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :