CASCAVAL IN CRUSTA SI CIPSURI PICANTE DIN CARTOFI NOI CU SALATA DE CASTRAVETI

mal

Cartofii noi i-am spalat bine cu partea abraziva a unui burete de bucatarie ca sa pot sa le pastrez coaja. I-am taiat cu un cutit zimtat in forma de cipsuri ...i-am amestecat cu condimente si putina untura .
Tava in care i-am asezat am acoperit-o cu folie . I-am dat la cuptorul incins la 200* ...dupa 30 minute le-am indepartat folia lasandu-i sa se rumeneasca.

Castravetii pentru sos (murati) i-am taiat rondele ...am adaugat usturoi rondele si patrunjel tocat si
cateva linguri de iaurt...am amestecat bine si am lasat salata sa se odihneasca ca sa se patrunda aromele.

Cascavalul l-am taiat felii....l-am dat prin ou(sarat )  si  pesmet  , apoi l-am prajit in baie de ulei .

Am montat preparatul pe farfurie impreuna cu salata mea de castraveti acri.

Daca doriti, puteti  lasa comentariile sau intrebarile voastre sub fiecare preparat in parte si eu va voi raspunde ...daca aveti nelamuriri :)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :