DUET DE MIGDALE SI COCOS

mal
Acest tort cu doua arome puternice de nuca de cocos si migdale l-am conceput intr-o seara de aprilie cu gandul la insulele exotice din postere in care se vad cocotierii facand umbra plajelor cu nisipuri fine si albe.
Asadar ....
din 5 oua , 8 linguri de zahar, 5 linguri de faina,, 3 linguri de pesmet , 3 linguri de lapte de cocos si un praf de copt am facut un blat pe care l-am copt in tava rotunda.
 In timp ce s-a racit blatul am pus la fiert 800ml de lapte si 400 ml lapte de cocos
cu alti 200 ml lapte am dizolvat 8 linguri de amidon....carora le-am adaugat 15 linguri de zahar
Cand laptele a dat in fiert am adaugat amidonul si am fiert crema cca 5 minute.
Am lasat crema sa se stampare putin, apoi am impartit-o in doua ...unei parti i-am adaugat esenta de migdale (1 lingura)  si migdale prajite macinate (150g )...
in crema ramasa am adaugat fulgi de cocos uriasi (150g) si zahar vanilat
Am taiat blatul in doua ...am asezat prima parte pe o tava rotunda , apoi am fixat inelul de la tava de copt in jurul  lui...dupa aceea am montat cremele pe rand si la final am acoperit cu partea de blat ramasa...
Peste blatul de deasupra am intins putina crema cu cocos , apoi am presarat fulgii uriasi peste tot tortul

Am dat tortul la frigider peste noapte...
Dimineata  am indepartat inelul, am ornat cu o coronita de floricele facute de mine, coronita care aminteste de cea primita in dar de vizitatorii insulelor exotice de la bastinasi :)

Evident, l-am testat cu o cana mare de cafea aburinda langa :)...

Mi-a placut mult de tot...Desi sunt puternice ambele arome se completeaza minunat :).
 Asadar, am antidotul pentru vise exotice...tortul meu "DUET DE MIGDALE SI COCOS"...:)) 

Creat miercuri 14 Aprilie 2010...by Adriana Lucia
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 comentarii :

  1. stii ce voiam sa te intreb? care este reteta floricelelor si cum le modelezi?
    Abia astept sa incerc tortul, dar dupa ce voi afla cum se fac floricelele!
    Spor la bucatarit in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tina, poti face tortul linistita si fara floricele ;)
    Florile si decorurile torturilor le modelez manual din bomboane gumate. Nu am ustensile speciale in afara de "sculele obisnuite" din bucatarie.
    Multumesc pentru urare si pentru vizita ! :)
    Te mai astept ...:)

    RăspundețiȘtergere

daca doriti sa comentati :