COASTE DE MIEL FRIPTE CU CARTOFI NOI SI SPANAC

mal
Carnea de miel am pus-o in tigaie cu putina untura, acoperita si la foc mic sa se patrunda in suc propriu. Pe parcursul procesului de preparare am sarat-o , i-am mai adaugat cate putina apa fierbinte pana s-a patruns bine, iar la final am pus usturoi din belsug si am lasat-o sa se rumeneasca( cu grija , deoarece usturoiul se poate arde modificandu-si astfel gustul-devine amar ).Cartofii noi, taiati sferturi, i-am pus cu putin ulei in tigaie sub capac...cu putina vegeta...la foc mic. I-am intors din cand in cand sa se rumeneasca pe toate partile...la servire am macinat peste ei piper mozaic.
Spanacul (am folosit congelat) l-am pus in cratita cu 2-3 linguri ulei si putin usturoi ....am adaugat  apa dupa ce usturoiul si-a lasat gustul, cat sa ajute spanacul sa fiarba...apoi am pus lapte si sare.
Cu putina faina desfacuta cu lapte am legat piureul.
Le-am servit impreuna dupa cum se vede in poze :).
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :