TARTA CU CAPSUNI SI FRISCA


mal
din 3 oua, 3 linguri de zahar, 2 linguri de faina si 2 linguri de pesmet am facut blatul tartei (albuselor batute bine spuma le-am adaugat galbenusele, am mai batut putin spuma...apoi cu lingura am amestecat faina si pesmetul)
...pe care l-am copt in tava (de tarta) unsa si tapetata cu pesmet :)...cca 15 min la 180*
am facut o budinca de capsuni conform indicatiilor de pe plic, careia i-am adaugat in timpul fierberii 100g unt

am lasat-o sa se stampere putin, apoi am pus-o peste blat

am asezat capsunile(din compot) peste budinca rece!!!...

am fiert zeama compotului  cu o glazura transparenta conform indicatiilor de pe plic , apoi am turnat-o peste fructe cat sa le acopere.... am ornat cu frisca

Tarta astfel pregatita a fost facuta cadou :)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :