"TIRAMISU" CU COACAZE...by AdrianaLucia


mal
Un alt desert la pahar care ma scoate din incurcatura atunci cand raman fara prajitura si ma trezesc cu musafiri este acest "tiramisu" cu coacaze. Il ador pentru ca se face foarte repede ...si nici nu trebuie sa astepte ore in sir pana se combina aromele . Din contra , eu l-am servit in mai putin de jumatate de ora de la preparare si a fost ok :).
Ca orice gospodina care se  respecta am ingrediente de rezerva (sau criza) prin camara si frigider. Piscoturile nu-mi lipsesc aproape niciodata , frisca ...la fel :)...iar congelatorul ascunde mereu cate o punga sau caserola de fructe.:)
Asa ca nu mi-a fost deloc greu sa-l prepar :).
Am pus frisca  si smantana in parti egale(250 ml ), 3-4 linguri de zahar, zahar vanilat si un intaritor de frisca intr-un castron si le-am batut crema ...dar mai lejera.

Coacazele negre si rosii le-am presarat cu zahar ca  sa-si lase sucul .

Piscoturile

le-am rupt bucatele si le-am asezat in paharele pregatite dinainte
peste  am pus cu lingura suc de fructe ca sa insiropez piscoturile...apoi ,
am adaugat crema , fructe si iarasi piscoturi
 pana s-a  umplut paharul.


Am tinut desertul  15-20 minute la frigider apoi  l-am servit ...
Daca sta mai mult timp , piscoturile preiau tot sucul fructelor...desertul e la fel de bun, insa  isi schimba consistenta.
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :