CIORBITA DE SPANAC CU TAITEI DE OMLETA SI SMANTANA

mal

Nu stiu daca de la lipsa de fier  mi se trage sau care o fi baiu' meu, destul ca trag la spanac mai rau ca Popeye marinaru'...
Atat de mult imi place incat l-am gatit in fel si chip pana am ajuns evident  si la ...ciorba.
Asta se face atat de repede precum se mananca :))
Intr-o oala sfarai cateva rondele de usturoi (2-3-4 catei) carora le adaug o lingura de boia. N-o las sa se friga ca se amaraste, torn imediat apa (in functie de cata ciorba vrem sa gatim 1-2 litri )
 si-o dau la fiert :)
Cum incepe sa clocoteasca pun spanacu' (din comoditate si lipsa de timp folosesc din cel congelat) si-l las sa fiarba cca 5 minute.
Sarez.

Din 2 -3 oua fac o omleta simpla , pe care o rulez si o tai fideluta  .

Inainte sa opresc focul o adaug in oala cu ciorba.
Din acest moment, ciorbita se poate servi ...cu smantana sau simpla , dupa pofta inimii :) 

  Incercati !
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :