MIEL "INTERETNIC" CU LEGUME SI OREZ

mal

Duminica am avut la pranz acest miel interetnic :D...bun, bun :)...
I-am ales ca garnitura orezul cu legume si sincer n-am regretat, s-au inteles bine, atat pe farfurie, cat si in stomac.
Dar , hai sa va povestesc de ce l-am denumit "interetnic" pe bietul mielut;) ...
Pai intai si-ntai tre' sa va spun ca e un miel crescut prin Apuseni,pe Valea Ampoiului... cu iarba verde, curata si frageda si cu lapte de la mama lui :), gatit la Timisoara si condimentat cu toate alea din diferite colturi ale pamantului: curry asiatic...miere greceasca...sos de soia chinezesc...ulei de nuci din Franta...scortisoara din SUA ...paprika ungureasca...
  Cu toate condimentele enumerate mai sus , am facut o marinada cu care am acoperit fiecare bucatica de carne  si am lasat-o sa se odihneasca  cateva ceasuri .
 Apoi am pus carnea (impreuna cu sucul rezultat din marinarea ei ) intr-o tigaie de fonta cu capac si am lasat-o sa se patrunda incet...i-am mai adaugat sare si piper si spre final o ceapa mare si-un ardei asemenea, taiate cuburi.
Singura mea grija a fost sa mai intorc bucatile din cand in cand ca sa se patrunda si sa se  rumeneasca uniform.
Pacat ca mirosul nu se poate traduce in cuvinte ...si uneori nici gustul :)) pentru ca degeaba va spun eu cat e de bun daca nu incercati chiar voi .
Credeti-ma, ti se bat lupii la gura :))
 Sa dea Domnul sa prindem primaveri cat mai multe, sa pot pune la pastrare cate o bucata de miel, s-apoi cand vine toamna sa-mi  rasfat familia cu asemenea bunaciuni :)
Si cand ma gandesc ca pana la 16 ani n-am vrut sa ma ating nici in forma de carnea de miel :)) Bine-a zis cine-a zis treaba aia cu mintea de pe urma :))
Sa fiti iubiti ! :)

Editare :
avand in vedere ca mielul meu a fost destul de grasut , n-am mai adaugat la preparare alt ulei in afara de cel de nuci folosit la marinada...l-am lasat sa se patrunda in suc propriu (de aici rezulta si grasime, suficienta pentru gustul meu ).
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :