FARFALLE CU TOPING DE SPANAC , NUCI SI USTUROI

mal
  V-am povestit  patania cu spanacul  care ma urmareste  mai rau ca pe Popeye si ma implora sa-l bag in oala :)) ?!
Azi i-am venit iar de hac. :D
Asociat cu USTUROI SI NUCI  si cu o crema de branza au format cel mai potrivit toping pentru pastele mele farfalle.
Mai intai am pus la sfarait USTUROIUL in 7-8 linguri de ulei ramas de la branza de oi  marinata (o sa v-o arat in curand, e pe facebook deja ;) )...am "stins" cu un polonic de apa de pe pastele clocotinde si am adaugat spanacul congelat.

L-am lasat sa dea cateva clocote, am sarat...apoi am pus un baton de branza cu smantana (branza topita) peste...
Cand s-au omogenizat am oprit focul .
Peste pastele scurse am adaugat topingul de spanac si branza topita ...si

NUCILE macinate

Le-am amestecat bine si le-am servit cu decor de branza marinata  rasa ... samburi de NUCI  si cativa stropi de ulei de  NUCI :)

Mammmma, un deliciu ;) !  Incercati ! :)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :