RONDELE DE VINETE PANE CU CARTOFIORI SI SALATA DE ROSII

mal
Iata un fel de mancare care se prepara repede si foarte usor.
Cartofii sunt din cei congelati (de data asta.) Nu-i folosesc in mod curent, insa pe acestia i-am testat la cerinta unei mirese la a carei nunta am gatit. Pot fi copti in cuptor sau prajiti in baie de ulei. Eu am ales varianta mai putin sanatoasa, insa mai rapida...adica i-am prajit  :D.
Iertare!!!
Avand in vedere faptul, ca mananc de cel mult 3 ori pe an cartofi prajiti, sper ca n-o sa ma linseze nimeni :))
Vinetele spalate, taiate rondele, pudrate cu sare si lasate sa se scurga de zeama in strecuratoare (operatiunea asta poate fi facuta cu o zi inainte ...  stau foarte bine la frigider pana in momentul prepararii ).
 Apoi le-am dat prin pesmet si ou si le-am prajit in ulei.
Din  rosii si 2-3 catei de usturoi am facut o salata rapida...cu sare si cativa stropi de otet de vin alb.
Am montat preparatul  si ...gata :) cam asta a fost tot.
Pe cat de simplu a fost de preparat, pe atat de repede s-a consumat...dar acesta a fost si scopul :))
Incercati cat inca se mai gasesc vinete ieftine ! ;)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :