SUPA DE PASTRAVI DE FAG CU LEGUME SI TASCHITE

mal

Tare ma mai bucuram ,copil fiind, cand mama ne facea supa din buretii pe care noi ii culegeam din padurile satului copilariei mele :).
Era buna supa mamei, mai ales ca avea grija sa faca si taitei de casa ca sa-i imbogateasca gustul .
Saptamana trecuta, in timp ce faceam o mancarica din acesti minunati bureti-pastravi de fag, mi-am amintit de mama ...si de supa ei cu gust  atat de minunat.
Repejor, am trecut la actiune si am facut-o si eu...din bureti de cumparat (de ciupercarie), cu taschite de la vecinii unguri...dar am fost satisfacuta.
Haideti sa va arat cum:
curatati un morcov maricel (sau doi mai mici) si-l taiati dupa pofta inimii  , la fel faceti si cu o radacina de patrunjel.
O ceapa potrivita o curatati si o lasati intreaga ...iar buretii spalati (cca 200g ) ii taiati cum doriti voi (eu ii las cam intregi pentruca imi place textura lor )


Intr-o oala (1-2 litri ) puneti apa la fiert ...cand clocoteste introduceti legumele si buretii , adaugati o lingura de delikat de legume si o lasati sa fiarba pana se patrud toate cele (15-20 min )
 Gustati sa vedeti daca mai trebuie sare...puneti piper negru proaspat macinat (dupa gust) si adaugati taschitele (sau ce alte paste aveti voi ) , mai lasati sa fiarba  2-3 minute si gata .Daca nu va place ceapa fiarta, acum e momentul sa o scoateti din supa.
Se serveste cu patrunjel proaspat tocat.
Incercati ! :)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :