TRIGOANE CU DOVLEAC SI SCORTISOARA

mal
 Personal, consider ca  aluatul foietaj este  o aparitie foarte practica in domeniul patiseriei, de aceea e bine sa fim recunoscatori celor care l-au inventat. :D
Fie ca il taiem in forma de triunghi, patrat  , dreptunghi ....etc... si il umplem cu dovleac, mere, branza....etc , dandu-i forma de trigoane, pateuri, saratele ...etc , e la fel de gustos si simplu de lucrat.:)
Singura conditie e sa-l ai prin frigider (evident daca timpul va permite , puteti face propriul vostru aluat, eu il cumpar de-a gata din comoditate si ...lipsa de timp ) si sa ai chef de lucru.
Umpluturile se gasesc si ele de cele mai multe ori prin camara sau frigider.
Eu am umplut trigoanele mele cu dovleacul ramas de la placinta asta :
http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/2010/11/placinta-cu-dovelac-si-scortisoara.html

Am taiat aluatul patratele,i-am pus umplutura si l-am impaturit in forma triunghiulara. L-am asezat in tava  pe foaie de copt unsa  si l-am dat la cuptor  la 170* cca 15-20 min.
Cand le-am scos din cuptor, am pudrat trigoanele cu zahar praf si scortisoara.
Le-am servit fierbinti :)...Sunt....mmmmmmama miiiaaaaaa :))))) ....bune, de te lingi pe degete ;)
Incercati !
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 comentarii :

daca doriti sa comentati :