MINITARTINE CU PATE DE AVOCADO SI ANCHOA

mal
 De Sfantul Ioan am pregatit (printre altele ) si aceste minitartine cu pate de avocado si bucatele de anchoa. M-am limitat la bucatele , deoarece fileurile de anchoa erau sarate si daca puneam bucati mai mari nu le mai manca nimeni :))
Pateul de avocado l-am facut astfel :
Dupa ce l-am taiat in doua si am indepartat samburele, am scos "pulpa" fructului intr-un castron. L-am zdrobit cu furculita ( trebuie sa va spun ca am avut avocado coapte bine...le-am cumparat prin 20 decembrie si le-am tinut in ladita de legume a frigiderului, astfel ca au avut ocazia sa se inmoaie ) , apoi am adaugat ulei din seminte de struguri , suc proaspat de lamaie si sare si le-am mixat exact ca pe maioneza.
Cand am considerat ca-mi place cum arata , n-am mai pus ulei. Am rasnit  si putin chili iute peste ...si cam atat.
Am intins pateul pe feliute de paine prajita cu usturoi ( din comert ) , apoi am ornat cu bucatele  de anchoa, bucatele  de avocado stropite cu lamaie, boabe de piper roz, boabe de mustar rotisseur, si seminte de papaja
E o combinatie gustoasa , delicata, picanta .



 Merita sa incercati ! :)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :