FRIGANELE CU SALATA ASORTATA SI BRANZA

mal

Acest fel de mancare poate tine loc de mic dejun, gustare, cina sau ce vreti voi.
Cand eram copil mama ne pragatea frecvent friganele (pe atunci se numeau simplu : " pita in ou" ), pe care le savuram in diverse forme : cu  branza sarata sau dulce, dulceata, miere, zahar...etc , sau cu lapte, cacao cu lapte, cicoare cu lapte  ori ceai.
Cert e ca nu refuzam niciuna dintre combinatii, deoarece imi placea la nebunie "baza", adica pita in ou :)
Acum , cand pregatesc friganele, primele doua felii le mananc cu ceva sarat si la final neaparat o felie cu ceva dulce(dulceata, cioco, miere...etc )
Ma dau in vant dupa combinatia pita in ou- branza sarata si dulceata de capsuni...daca mai am si un ceai de menta langa, sunt cea mai fericita :)).
Combinatia pe care v-o arat astazi - friganele cu salata asortata si branza rasa, este in topul preferintelor mele.
Friganelele intra in categoria mancarurilor "nimic nu se arunca, totul se transforma" , cu care ar trebui sa va obisnuiti si voi.
Eu practic de mult asta, e chiar un principiu dupa care ma ghidez , deoarece nu-mi place sa arunc mancarea.
Daca mi se invecheste painea , nu o arunc, o transform in friganele :) E simplu , practic , ma satura si ma  ajuta sa economisesc:).
Iata cum prepar eu friganelele sau pita in ou :)  : bat 2-3 oua cu o cantitate egala de lapte (pun dupa ochi) si un praf de sare.
Tavalesc painea prin amestecul de ou si lapte, rapid, nu trebuie sa se imbibe prea tare ...apoi o "frig" in baie de ulei fierbinte pana se rumeneste pe ambele parti.
O scot pe prosop de hartie sa se scurga surplusul de ulei ...si gata, am obtinut friganele.:)
Salata am preparat-o simplu : am taiat o rosie cubulete i-am adaugat  cateva feliute de castravete, o mana de frunze de salata iceberg si un catel de usturoi taiat rondele.
Le-am amestecat intr-un castron , apoi le-am asezat peste friganelele din farfurie. Am asezonat salata cu otet balsamic,   ulei de masline  si putin piper proaspat rasnit.
In varf am ras branza sarata de oi.
Intr-un sfert de ceas a fost gata totul...chiar si ceaiul :) (cred ca a durat mai putin , dar nu vreau sa fac din asta un sport national :))   )
 Incercati ! :)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :