FARFALLE (PASTE) CU VARZA CREATA

mal

Pastele cu varza creata calita fac parte din categoria mancarurilor "gata in jumatate de ora ".
Perfecte in orice situatie si cu orice ocazie.
Bune de consumat in  post...de catre  vegetarieni, in diete...etc. Iata cum se prepara :
Pastele se fierb "al dente" (sau dupa indicatiile de pe ambalaj)
Varza (eu am folosit varza creata, dar e buna de oricare aveti :)  ), se taie fideluta si se caleste la foc marisor in putin ulei amestecandu-se din cand in cand pana se patrunde si isi schimba culoarea cca 15 min.. (eu am rumenit-o bine, deoarece imi place gustul de ars al verzei :D  )
Se adauga sare si piper dupa gust.
La final se amesteca cu pastele bine scurse de apa in care au fiert.
Dace e necesar, se mai adauga piper  rasnit proaspat :)

Incercati ! 
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :