TORT "MASELUŢA "

mal

 Astazi m-am jucat putin de-a dentistul :))...si mi-a placut .:D
Mi-a placut deoarece din joaca mea, care a durat cateva ore :),  a iesit  pana la urma un minunat tort "maseluta ".
L-am facut pentru o domnisoara super draguta - Ligia,  care studiaza  stomatologia  .
Ea insa nu stie nimic despre maseluta (inca ) , deoarece prietenele ei i-au pregatit surpriza. ...iar  eu le-am ajutat s-o puna in practica :).
Pana cand voi termina eu de scris amanuntele despre tort, Ligia o sa-l primeasca.  Sper sa-i placa la fel de mult ca  si prietenelor ei .
Cu Irene, prietena Ligiei  am pus la cale si compozitia tortului.
 Am ales asadar, blat de KINDER PARADISSO, mousse de ciocolata si mousse de visine + visine.
Hainuta e din martipan [din migdale!!!  ] (insist pe aceasta tema, deoarece multi cred ca pasta de zahar/ martipanul comercial, este de fapt martipan din migdale , chestiune cat se poate de falsa !!!  ).
Decorul, de asemenea, e din martipan... facut de mine. :)
"Maseluta " e una cu greutate....merge   catre 5 kg  :D.
Sunt curioasa sa aflu pe cate masele o sa ajunga :))  (aviz lui Marcel !!!  :))  )
Va las sa va delectati cu pozele :







Tags: , , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :