O FELIE DE TORT PUNCI SI O BABA DEGERATA :))

mal
 Am taiat tortul PUNCI.
Felia am mancat-o noi, sectiunea v-o ofer voua...vizual si virtual.
E fantastic de bun....are atatea arome ca nu stii la care sa te opresti. Evident, primeaza romul.
Mirosul e nemaipomenit...chiar ma gandeam ca mi-ar placea un parfum cu iz asemanator. Ai impresia ca toate aromele Craciunului s-au ingramadit in torta asta.
Uoau si culorile....degradeul de la maro pana la galben cu nuante de rosu, portocaliu si alte tonuri....si  irizatiile de bomboana roz ale glazurii, te duc cu gandul la basmele copilariei.
Ma felicit ca am ales sa-l fac....
Nu stiu cat de aproape sunt de reteta originala. Eu l-am reprodus dupa ce "am disecat" o prajitura cu acelasi nume  pe care am mancat-o in Ungaria. (am scris asta si in postul anterior)
http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/2011/03/tort-punci-si-o-sarbatoare.html

Pot insa sa ma declar satisfacuta. Imi place mai mult ce am facut eu, decat cel de cumparat(chiar daca e din strainataturi )
Trebuie servit neaparat cu o cafea buna ....amara si mareeee:)) , deoarece e destul de dulce (datorita glazurii )
E un tort numai bun pentru a sarbatori ceva.
Eu sarbatoresc astazi un an de cand am inceput efectiv sa postez pe blog (desi l-am facut in octombrie 2009, n-am postat mai nimic pe el pana in martie 2010 ).
.....Si mai sarbatoresc ceva : astazi e baba mea !!!!...e degerata rau saraca, dar n-o schimb pentru nimic in lume. De cand ma stiu am aceeasi baba- 6 martie :)). O iubesc indiferent cum se manifesta pentru ca e a mea.
O tratez bine ....cu tort de fiecare data :))
Anul acesta  cu tort PUNCI, anul trecut cu tort " SANTA LUCIA" (o alta creatie de-a mea in cinstea babei )
http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/2010/03/mal-nici-nu-mai-stiu-daca-martie-e-zi.html

Oricum, e o baba care traieste tare bine :)).

 Sper sa ninga si anul acesta in ziua babei mele (nu ma urati pentru asta, stiu ca sunteti satui de iarna, dar mie imi place ). Mi-ar face cea mai mare bucurie.
Se zice ca atunci cand ninge in primele 9 zile ale lui martie, babele isi scutura cojoacele , dupa ce le dezbraca ....semn ca o sa se incalzeasca vremea.


Tocmai am pus de cafea si ma duc sa tai  si o felie mare de tort s-o pun la fereasta .
Sper s-o vada baba mea, sa -si arunce cojocul si sa vina sa stam la o felie de tort si o ceasca.... de vorba , asa, ca intre babe :))
Tags: , , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :