TORT TIRAMISU CU CASTANE...BANANE SI CARAMEL

mal

Astazi este aniversarea noastra .
Am ales sa sarbatorim modest, in familie . :)
Totusi, daca e sarbatoare , trebuia neaparat  si ceva dulce :D .... in consecinta am refacut desertul de duminica (TIRAMISU CU CASTANE ) .

http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/2011/03/tiramisu-cu-castane-by-adriana-lucia.html

I-am adus insa cateva "imbunatatiri" :). ....si  l-am facut rotund :)
Ca un plus de savoare i-am adaugat  caramel facut in casa.( 6 linguri de zahar se pun sa se "arda" apoi  se sting cu frisca lichida, naturala ...cca 150 ml + 50 g unt . Se amesteca pe foc cca 3 minute, apoi se lasa la racit pana se ingoasa. ) si feliute de banane...multe feliute de banane , intre straturile de crema si piscoturi.
Dupa doua ore de stat la frigider a fost absolut "demential "

 .....in sectiune :)
 Data viitoare promit sa fac poze si din timpul procesului de preparare/ asamblare ....azi, n-am avut timp :)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :