RED VELVET CAKE

mal

Mi-am propus de foooarte  multa vreme sa fac acest tort.
Din cauza lipsei de timp am tot amanat ...pana ieri, cand am copt in sfrasit blatul.
L-am lasat la rece sa se odihneasca si astazi i-am facut crema si l-am ornat.
Nu o sa-i scriu reteta, deoarece este pe toate site-urile culinare, din intreaga lume ;).
Eu m-am inspirat de pe un site "americanesc" ...deoarece ei, americanii, sunt "parintii" de drept ai tortului  RED VELVET.
Cateva modificari tot am facut....in sensul ca am folosit  la blat iaurt in loc de lapte batut ....am pus cacao mai multa decat scria in reteta (macar sa-i simt gustul )...iar bicarbonatul l-am stins cu otet de zmeura.
Crema am facut-o in totalitate dupa capul meu ....adica am facut-o din  crema de branza  Fricheso , frisca naturala, zahar  si  vanilie de burbon.(reteta din care m-am inspirat  cerea si mascarpone , peste care eu am sarit :D  )
Hainuta am facut-o din frisca naturala simpla, batuta doar cu intaritor.
Decorul din firimituri de blat si sticksuri de cioco ...bune-bune :).(in reteta am gasit ca se orneaza cu cocos )


  L-am taiat sa-i fac poze si sa-l gustam.:)
Am avut surpriza sa constat ca gustul "blatului" este identic cu cel de chec cu cacao pe care mama ni-l facea in copilarie...singura diferenta era culoarea :))
Cautand printre retetele "de patrimoniu" m-am convins ca aveam perfecta dreptate....blatul are ingredientele checului cu cacao  al mamei, doar gramajele  si colorantul  fac diferenta :).
Faina treaba, nu ?! :))
In fine, tortul in sine este o capodopera...textura umeda de chec si "cremosenia branzoasa " cu gust de vanilie de burbon merg mai mult decat perfect impreuna.:)
Abia astept sa-l pun langa cafea dimineata :)

  Culoarea....e de vis :)..........
se asorteaza perfect . ;)
 Descriindu-l si admirandu-i culoarea mi-a venit in minte o intrebare :
Oare cum ar arata  "GREEN VELVET" sau "PURPLE VELVET" ....sau......"BLUE VELVET" ?! ?! ?!

 N-am sa aflu decat daca voi incerca :D....
........si cu siguranta o voi face...cat de curad cu putinta :))

PS.
asta e felia din care m-am infruptat eu :)....mmmmmmaamaaa , ce bunaciune :))!!!

Tags: , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

5 comentarii :

  1. Foarte bine arata... O fi el pe toate site-urile din toata lumea... dar e prima data cand vad asa tort... Eu nu prea am timp de vaslit pe net... asa ca... poate scrii si reteta??? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu o intrebare, am facut si eu red velvetul dar latul la mine mi s-a parut ca are gust de colorant. Era amarui. Ce colorant ai folosit? Ca americanii recomanda colorant roisu pudra, o lingura. Colorant de care am pus si eu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Elena, tot praf am folosit si eu, dar doar un varf de lingurita.
    Blatul meu a avut gust de ciocolata ( de la cacao) si a iesit foarte umed.
    Nici urma de amar :)

    RăspundețiȘtergere
  4. DEci, eu am folosit prea mult colorant. Asa scria in reteta ......... lasa ca il refac
    Multumesc pt raspuns

    RăspundețiȘtergere

daca doriti sa comentati :