SALATA CALDA DE FARFALLE CU LEURDA SI BRANZA DE CAPRA

mal
 Dupa cum am promis zilele trecute , voi posta mai multe retete care contin leurda.
Am fost saptamana trecuta intr-o plimbare prin Retezat, de unde m-am intors cu o cantitate impresionanta de leurda , culeasa chiar de catre mine din padurea de la Bradatel.:D
Imi place sa-mi culeg singura "verdeturile" de primavara, din surse sigure, fara poluare.
Iar padurile de la poalele Retezatului sunt cea mai sigura sursa :)
Ma fascineaza ideea de a gati leurda in fel si chip . Daca nu reusesc sa-mi culeg primavara leurda, sunt bolnava tot anul de dorul ei :)).
In copilaria mea mergeam cu tata in padurea din satul meu natal ( Costeiul de Sus - Timis ) si culegeam leurda. Incantare mai mare nici nu exista :)).
De la mama "am mostenit" placerea si dorinta de a gati "verdeturile" de primavara. Ei nu-i scapau niciodata.
Sa ne hraneasca cat mai des cu urzici, leurda, macris, stevie ( dragovei )...etc.....etc, era pentru mama  un fel de sfintenie.

Dupa ce am facut o salata simpla de leurda, pe care am servit-o langa cartofi (fripti )
http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/2011/04/cartofi-albi-cu-salata-simpla-de-leurda.html, a venit randul unei salate , calda ce data aceasta.
E foarte simplu de preparat , insa conditia de baza este sa aveti leurda (culeasa sau cumparata  din piata ).
Mai intai se fierb pastele dupa indicatiile de pe ambalaj.
Leurda se taie "fideluta" si se freaca cu sare....apoi se adauga ulei si putin otet . Se lasa se se odihneasca acoperita pana se fierb pastele.
Branza ( telemea de capra am folosit eu ) , se taie cubulete.
Asamblarea se face extrem de simplu....adica se amesteca toate ingredintele : pastele fierbinti- bine scurse, leurda si branza.
Salata se serveste calda,  simpla sau cu paine prajita :).
Este deosebit de aromata  , hranitoare si foarte sanatoasa.
Incercati !

Tags: , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :